Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

"Δάσκαλος γίνεσαι μέσα στην τάξη"


Κύριε υπουργέ δεν έχει σημασία τι διαδρομή κάνω για να φτάσω στο δυσπρόσιτο ΙΓ σχολείο μου θα την κάνω κάθε μέρα και ας μην μετράς τα μόρια του!

Θα ερχόμουν και του χρόνου και ας ήξερα πως δεν θα εχω διπλή μοριοδότηση!

Ξέρεις που είναι η Άνω Βυρσίνη;Υπουργέ μήπως ξέρεις που είναι το Τσιφουτ Καστέλι στο Ηράκλειο;

Αν σε αφήσω στην Καλαμάτα θα βρεις τον δρόμο για Χώρα Μεσσηνίας;

Κύριε υπουργέ αν σας πω ότι δούλεψα στο Σοφικο είστε σίγουρος πως ξέρετε σε ποιο Νομό είναι;

Όταν πάτε για βόλτα στην Λακωνία και στον Μαγικό Γύθειο πείτε τους το όνομα μου κερνάω τσίπουρα!

Κάντε και λίγα χιλιόμετρα  πιο πέρα στην  Σκάλα και πάρτε πορτοκάλια.
Στην Ξάνθη ζητήστε ακτινίδια και αυτά από μένα δώρο. Δεν έχετε λεφτά για όλα αυτά τα χιλιόμετρα;Να σας δώσω;

Εσείς όμως ακυρώνετε 10 χρόνια από την ζωή μου και πείτε πως όλα αυτά τα χωριά που έζησα και έδωσα στους μαθητές μου, ότι είχα και δεν είχα, δεν μετράνε.

 Ανεβάστε κάποιον πάνω από μένα γιατί πλήρωσε ένα μεταπτυχιακό! Θα πληρώσω και εγώ. Όχι γιατί το θέλω αλλά γιατί με αναγκάζετε!

 Και θα σας πω κάτι που μου είπαν το 2009 την πρώτη μέρα στο σχολείο!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΊΝΕΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ
 ΤΗΝ ΨΥΧΉ!!

Από τη συναδέλφισσα Αφροδίτη Ζωγραφοπουλου 

enimerosi-anapliroton.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου