Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΠΡΑΞΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π.


Τελικά, σήμερα το βράδυ, το Υπουργείο Παιδείας δια του Συμβούλου επί θεμάτων Ειδικής Αγωγής του Υπουργού Παιδείας, κου Παναγιώτη Κασσιανού έπραξε το αυτονόητο, αποστέλλοντας την υπό διαμόρφωση πρόταση του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για το σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών για το 2016-17 στο Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α., ζητώντας έως την Δευτέρα 11 Απριλίου 2016 παρατηρήσεις και προτάσεις για το μέρος που αφορά στο Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π.

Β.Β

 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΔΩ

2 σχόλια:

  1. Θεωρούμε οτι στους κατόχους αυξημένων προσόντων όπως γνώσεως γραφής τυφλών και νοηματικήσ γλώσσας, πρέπει να δίδεται μοριοδότηση. Διαφορετικά ποιός ο λόγος κάποιος υποψήφιος να δηλώσει οτι είναι κάτοχός τους ;;; Και πολύ περισσότερο γιατί να φροντίσει να ασχοληθεί σπουδάζοντας τα παραπάνω ζητήματα και να πιστοποιηθεί για τη γνώση τους αφού δεν θα έχει κάποιου είδους μοριοδότηση των αυξημένων προσόντων του;

    ΚΟΥΛΙΖΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η γνώση ξένης γλώσσας πρέπει να μοριοδοτείται. Ζούμε σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον πλέον, είμαστε Ευρωπαική χώρα και δεν είναι δυνατόν αυτή η γνώση να απαξιώνεται απο το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας. Τα κριτήρια επιλογής πρέπει να περιλαμβάνουν και τη μοριοδότηση γνώση ξένων γλωσσών.

    Γενικά, οποιο κριτήριο μπορεί να δείξει οτι ένας υποψήφιος έχει έφεση στη Παιδεία (πρώτα πρώτα στη δική του) και έχει προσπαθήσει και επιτύχει να βελτιώσει τα προσόντα του, πρέπει να λαμβάνεται υπ όψιν.

    ΚΟΥΛΙΖΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή