Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Πάντα μάχιμος και στην πρώτη γραμμή θάσαι Ζαχαρία!...





Ένα μεγάλο αντίο… και ένα μεγαλύτερο ευχαριστώ!



Του Ζαχαρία Καψαλάκη

Οι κύκλοι στη ζωή του ανθρώπου ανοίγονται και θα πρέπει κάποτε να κλείνουν!
Έτσι και ο δικός μου κύκλος στην εκπαίδευση, κάπου εδώ θα πρέπει να κλείσει!
34 και χρόνια στο δημόσιο σχολείο και σχεδόν όλα μάχιμα στην τάξη είναι αρκετά!

Σε λίγη ώρα  θα βρεθώ στη Διεύθυνση Α/θμιας του Ηρακλείου να υποβάλω την αίτηση συνταξιοδότησής μου…

Κλείνοντας αυτό τον υπέροχο κύκλο ζωής και δράσης στην εκπαίδευση θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ: 

*          στο Θεό που μου δώρισε αυτό το ταξίδι!
*          στους μαθητές μου, που μαζί ταξιδέψαμε στον υπέροχο δρόμο της γνώσης και της δημιουργίας!
*          στους συναδέλφους μου εκπαιδευτικούς, που στάθηκαν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια και που συνεργαστήκαμε και πορευτήκαμε σε δύσκολους δρόμους!
*          στην οικογένειά μου, που με στήριξε σ΄ αυτό το πολυδαίδαλο δρόμο που διάλεξα να διαβώ!

Στην εκπαίδευση και κυρίως στο συνδικαλισμό, έκανα φανατικούς φίλους μα και εχθρούς!

Σε όσους πίκρανα, ζητώ δημόσια συγνώμη…

Σε όσους με πίκραναν, ειλικρινά τους συγχωρώ…

Εύχομαι καλή δύναμη και υπομονή σε όλους σας και ειδικά στους νέους (και αδικημένους) συναδέλφους μου!



1 σχόλιο: