Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Νέα στοιχεία επικοινωνίας υπηρεσίας υποστήριξης ΠΣΔ για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας


Αξιότιμοι χρήστες του ΠΣΔ,

σε συνέχεια προηγούμενου μηνύματός μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί η πλήρης μετάπτωση του τηλεφωνικού κέντρου του ΠΣΔ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο νέο ενιαίο Call Center ΠΣΔ, όλες οι δυσλειτουργίες επικοινωνίας που παρατηρήθηκαν τις πρώτες μέρες λειτουργίας έχουν αποκατασταθεί και το τελευταίο διάστημα το σύνολο των κλήσεών σας προς την υπηρεσία υποστήριξης εξυπηρετείται αποκλειστικά μέσω αυτού.
Τα νέα στοιχεία επικοινωνίας με την υπηρεσία υποστήριξης είναι:
Μέσω σταθερού τηλεφώνου: 801.11.801.81
Μέσω κινητού τηλεφώνου: 214.416.9720
ΦΑΞ: 214.416.9721
Υπενθυμίζουμε ότι το νέο Call Center του ΠΣΔ, το οποίο αποτελεί υποσύστημα της Υπηρεσίας Επικοινωνίας και Συνεργασίας ΠΣΔ (μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ: https://www.uc.sch.gr/), βελτιώνει αισθητά την ποιότητα των υπηρεσιών υποστήριξης προς τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, παρέχει εξελιγμένες λειτουργίες δρομολόγησης τηλεφωνικών κλήσεων καθώς και σημαντική μείωση των τελών επικοινωνίας των υπηρεσιών του Υπ. Παιδείας.

Παραμένουμε όπως πάντα στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και βοήθεια και με την ευκαιρία ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές με υγεία!

Με εκτίμηση,



Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών
Πανελλήνιο Σχολικό ΔίκτυοΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Τηλ : 801.11.801.81, 214.416.9720
Fax : 214.416.9721
e-mail: helpdesk@mag.sch.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου