Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ(Σ.Α.Κ.Ε.Α) ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


 Ανακοίνωση σχετικά με την συνάντηση με τον κ.Λολίτσα


Πρόσφατα αντιπροσωπεία του προσωρινού ΔΣ του συλλόγου μας συναντήθηκε με τoν κ. Λολίτσα. του τέθηκαν πολλά θέματα και πήραμε κάποιες πολύ σημαντικές απαντήσεις. Πιο συγκεκριμένα:

1ον Θα ενοποιηθούν οι πίνακες Α και Β και θα υπάρχει μοριοδότηση ακαδημαϊκών προσόντων (διδακτορικού, μεταπτυχιακού, βαθμός βασικού πτυχίου), της προϋπηρεσίας και κοινωνικών κριτηρίων (πολυτεκνία και αναπηρία).Για τα σεμινάρια δεν έχει αποσαφηνιστεί το μέλλον τους.

2ον Του θέσαμε την ανάγκη της κατάργησης του 10μήνου ως προσόν για την ένταξη στους πίνακες της ειδικής αγωγής και είναι κάτι που δεν θα ισχύει στο μέλλον

3ον Θα προσληφθούν οι συνάδελφοι των καταργημένων ειδικοτήτων (.50) μετά από ρύθμιση που θα κατατεθεί από το Υπ.Εσ.

4ον Το ΕΣΠΑ 2015-2020 θα συμπεριλάβει και τις δομές της ειδικής αγωγής με μικρότερη όμως χρηματοδότηση

5ον Τα ΚΕΔΔΥ θα ενταχθούν σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ για να μπορούν οι εργαζόμενοι να συμπληρώνουν ωράριο και σε αυτά.

6ον Τα κενά θα δίνονται από το myschool ώστε να καλύπτονται πιο γρήγορα. Πάνω σε αυτό του ζητήθηκε να αλλάξει το σύστημα προσλήψεων ώστε να βγαίνουν σε μία φάση για Τ.Ε. για Π.Σ. κτλ..

7ον Θα υπάρξει αλλαγή και αυστηροποίηση της ΠΣ καθώς οι γνωματεύσεις δίνονται αφειδώς...

8ον Για το τ.ε. θα αποσαφηνιστεί ο ρόλος του εκπαιδευτικού της ε.α. ως υπεύθυνου για την διαμόρφωση του προγράμματος, της διδακτέας ύλης και της βαθμολόγησης.

9ον Του ζητήθηκε οι επιμορφώσεις να γίνονται εντός 2 μηνών από κάθε πρόσληψη. Θα είναι πιο σύντομες και πιο ουσιαστικές.

10ον Θα δημιουργηθούν αρχικά δύο ειδικά ΔΙΕΚ κ ΣΕΚ (Αθήνα και Θεσσαλονίκη) με στόχο μελλοντικά σε κάθε ειδικό λύκειο θα λειτουργεί και ειδικό ΔΙΕΚ και σε κάθε ΕΕΕΕκ ειδικό ΣΕΚ

11ον Οι αποσπάσεις μονίμων θα αυστηροποιηθούν και επίσης για να λαμβάνεται η προϋπηρεσία κάποιου ως προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή θα πρέπει να έχει γίνει η τοποθέτηση του από το τμήμα της ειδικής αγωγής και όχι από τον διευθυντή δευτεροβάθμιας. Μας ζήτησε να του γνωστοποιούμε τις ενστάσεις όπου εντοπίζουμε παρανομίες.

12ον συμπλήρωση ωραρίου θα γίνεται σε επίπεδο νομού και όχι περιφέρειας και όσοι έχουν προσληφθεί με μειωμένο ωράριο θα μετατραπούν (όπου είναι δυνατό) σε πλήρους ωραρίου.

 

sakeagr.wix.com

11 σχόλια:

  1. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ?
    ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΕΤΗΣΙΑ)?
    ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΛΟΙ ΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ Η ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο την πληροφόρηση που έχουμε προκύπτει πως θα μοριοδοτούνται(πιθανά με 1.5 μόριο) τα Ετήσια Σεμινάρια 400 ωρών, αυτά που θα γίνουν από δω και πέρα. Τίθενται όμως όροι και προϋποθέσεις για να εγκριθούν από το Υ.ΠΑΙ.Θ. Για τα Ετήσια Σεμινάρια 400 ωρών που έχουν γίνει έως σήμερα, η μοριοδότηση θα είναι κατά πάσα πιθανότητα 1 μόριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τα σεμινάρια δηλ. που έχουν γίνει πριν το 2010 δεν θα υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις έγκρισης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα αυτά έχουν γίνει. Από δώ και πέρα θα υπάρχουν προαπαιτούμενα για να διοργανώσει κάποιο Πανεπιστήμιο τέτοιου είδους Σεμινάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό το βρίσκω. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

      Διαγραφή
  5. δηλαδη συμφωνα με τα παραπάνω πόσο θα μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά αν τα σεμινάρια δινουν 1,5 μόριο; και ο βαθμός πτυχίου τι μοριοδότηση θα έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), Οι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες. Οι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ,τρεις (3) μονάδες. Οι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση ( 1,5)μονάδα.
    Αλλά αυτά μπορεί να αλλάξουν μέχρι την τελευταία στιγμή. Μην θεωρείτε δεδομένο πως θα παραμείνουν έτσι.
    Πάντως το σχέδιο νόμου, κατά πάσα πιθανότητα, θα βγει στη Διαβούλευση την Μεγάλη Εβδομάδα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την ενημέρωση
      Δηλαδή 1 περίπτωση βαθμός πτυχίου 9 σύνολο μορίων 9
      2 περίπτωση βαθμός πτυχίου 5 και μεταπτυχιακό εαε σύνολο 8
      Μήπως να μετρούν και οι βαθμοί τριμήνων του γυμνασίου;ή η διαγωγή στο λύκειο;
      Αντι να προσδιοριστούν ποια μεταπτυχιακά ειναι πραγματικά της ειδικής αγωγής επιστρέφουμε σε μη ακαδημαϊκή μοριοδοτηση

      Διαγραφή
    2. Στο νομοσχέδιο θα περιλαμβάνεται και αυτό:"Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα των οποίων έχει κριθεί η συνάφεια από τη Δ/νση ειδικής εξακολουθούν να ισχύουν.Η συνάφεια των νέων τίτλων και διπλωμάτων στην ΕΑΕ, εξετάζονται από επιτροπή που συστήνεται στο ΙΕΠ για το σκοπό αυτό σύμφωνα με το ν 4186/2013 άρθρο 28 παρ 11."

      Διαγραφή
  7. Αυτό φαίνεται να είναι σε σωστή κατεύθυνση, να υπάρξει πλέον αρμόδιος φορέας, που φυσικά πρέπει να στελεχωθεί καταλλήλως και επαρκώς. Όμως η μοριοδότηση βαθμών που υπερβαίνει ακαδημαϊκούς τίτλους δεν συνάδει ούτε με το νέο προσοντολόγιο του υπ. εσωτερικών ούτε με τα ισχύοντα στην ε.ε, ούτε με την πρόθεσή του υπουργείου για μοριοδότηση ακαδημαϊκών κριτηρίων. Καλοπροαίρετα πως ερμηνεύεται τέτοια πρόθεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρόκειται περί ενός sui generis συστήματος μοριοδότησης. Θα πρέπει να τονισθούν οι αδυναμίες και τα προβλήματα της μοριοδότησης αυτής κατά τη διάρκεια της Διαβούλευσης, για την οποία ειρήσθω εν παρόδω η πρόθεση της Δνσης ΕΑΕ και προσωπικώς του κου Λολίτσα, αλλά και των μελών της Επιτροπής που χειρίζεται τα του σχεδίου νόμου, είναι να γίνει επί της ουσίας και τα κακώς κείμενα να διορθωθούν. Ίδωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή