Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ...Δημόσια Διαβούλευση έως Δευτέρα 3 Απριλίου και ώρα 15:00



Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων θέτει σε δημόσια διαβούλευση σχέδιο της υπουργικής απόφασης «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ».
Με το παρόν σχέδιο ρυθμίζονται θέματα προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και καθορίζονται διαφοροποιήσεις από τα ισχύοντα για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών στη γενική εκπαίδευση λόγω των ιδιαιτέρων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Στις διαφοροποιήσεις αυτές περιλαμβάνονται, ιδίως, η κατάρτιση κύριου πίνακα κατάταξης στον οποίο εντάσσονται εκπαιδευτικοί που πληρούν τα προσόντα της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199) και η κατάρτιση επικουρικού πίνακα στον οποίο εντάσσονται εκπαιδευτικοί με λιγότερα προσόντα όπως καθορίζονται στην παρ. 4 του άρθρου 21 του ν.3699/2008 (Α΄ 199). Η ανωτέρω ρύθμιση έχει σκοπό τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ειδικών εκπαιδευτικών των μαθητών, με στόχο την αξιοποίηση των γνώσεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, εφόσον κάθε χρόνο παρατηρείται το φαινόμενο πρόσληψης εκπαιδευτικών από τους πίνακες γενικής εκπαίδευσης.
Οι απόψεις και προτάσεις υποβάλλονται http://www.opengov.gr/ypepth/?p=3372 και θα ληφθούν υπόψη για τη βελτίωση των προτεινόμενων ρυθμίσεων. Η δημόσια διαβούλευση λόγω του επείγοντος χαρακτήρα της έκδοσης και δημοσίευσης της απόφασης θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα 3η Απριλίου 2017 και ώρα 15:00. Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για τη συμμετοχή σας.

1 σχόλιο:

  1. Πρόταξη των ΠΕ71...αλλιώς ποιο το νόημα να υπάρχουν οι σχολές ειδικής αγωγής...? Πως είναι δυνατόν να έχει ίδια αξία ένα μεταπτυχιακό 2 ετών χωρίς πρακτική με ένα πτυχίο 4ετούς φοίτησης; Είναι άδικο να μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά εξωτερικού που οι περισσότεροι τα απόκτησαν εξ αποστάσεως χωρίς πρακτική επειδή δε βρήκαν αποκατάσταση στη γενική εκπαίδευση και να υποβαθμίζετε με αυτόν τον τρόπο τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή