Αθόρυβα αλλά μελετημένα το υπουργείο Παιδείας χτίζει το
σχολείο για «λίγους και εκλεκτούς» μέσα από ένα σύστημα αξιολόγησης και
επιβραβεύει την ταξική διαίρεση της κοινωνίας
→Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να διοργανώσει εν κρυπτώ σεμινάρια σχολικών συμβούλων – αξιολογητών, μοιράζει δελτία Τύπου για να πείσει για τις καλές του προθέσεις
→Ο «αξιολογητής» είναι ο υπεύθυνος για την τραγική κατάσταση του δημόσιου σχολείου και για τη φτωχοποίηση του εκπαιδευτικού
ΕΡΕΥΝΑ του Χρήστου Κάτσικα
→Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να διοργανώσει εν κρυπτώ σεμινάρια σχολικών συμβούλων – αξιολογητών, μοιράζει δελτία Τύπου για να πείσει για τις καλές του προθέσεις
→Ο «αξιολογητής» είναι ο υπεύθυνος για την τραγική κατάσταση του δημόσιου σχολείου και για τη φτωχοποίηση του εκπαιδευτικού
ΕΡΕΥΝΑ του Χρήστου Κάτσικα
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου