Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Σ/Ν ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ





Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή από Ομάδα Εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε δομές Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, με την οποία αφενός μεν διαμαρτύρονται εντόνως για την πρόβλεψη του σχεδίου νόμου να χαρακτηρίζονται ως ".50", αφετέρου δε, προτείνουν εναλλακτικές λύσεις για το ζήτημα αυτό.
Β.Β

27 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Εμείς, οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούμε για χρόνια το χώρο της Ειδικής Αγωγής, είμαστε αντίθετοι με την ψήφιση του παρόντος νομοσχεδίου, το οποίο θεωρούμε κατάφορα άδικο, ανάλγητο, υποτιμητικό και εξευτελιστικό  για την επαγγελματική μας οντότητα και για την έως τώρα προσφορά μας στο χώρο της εκπαίδευσης.
Θεωρούμε πως ο χαρακτηρισμός μας ως 0.50 είναι μια παγίδα. Δεν κατανοούμε το λόγο σύστασής του και πιστεύουμε τουλάχιστον πως έγινε για να μας εγκλωβίσει στις θέσεις που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή, ως να είμαστε αγάλματα και όχι άνθρωποι των οποίων η ζωή μεταβάλλεται και που πιθανώς κάποια στιγμή χρειαστεί να μετακινηθούμε από τις οργανικές μας με μετάθεση ή με απόσπαση. (Πώς να μετακινηθεί κανείς όταν οι κενές θέσεις αυτόματα μεταβάλλονται σε ΠΕ61/71;)
Επιθυμούμε το διορισμό όλων των αποφοίτων αλλά με τρόπο δίκαιο για όλους. 
Δεν ανεχόμαστε να μας υποτιμούν ούτε ως επιστήμονες, ούτε ως πολίτες, ούτε ως ανθρώπους με οικογενειακές υποχρεώσεις.
Προτείνουμε:
1. Να παραμείνουμε ως έχουμε ΠΕ60/70. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μετατραπούμε σε ΠΕ60.50/70.50
2.Να δημιουργηθεί ένας ενιαίος πίνακας και όσοι θέλουν να διοριστούν στην Ειδική Αγωγή να μπαίνουν ως εξής:
·        Πτυχιούχοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής: Μόρια 4
·        Πτυχιούχοι Γενικής Εκπαίδευσης: Μόρια 4
·        Μεταπτυχιακό: όσα μόρια προβλέπει ο νόμος (δεν αποκλείει έναν πτυχιούχο ΠΕ61/71 το βασικό πτυχίο από τις μεταπτυχιακές σπουδές!)
·        Από εκεί και πέρα να μοριοδοτούνται ανάλογα με τα επιπλέον προσόντα τους και τα κριτήρια της προϋπηρεσίας. Έτσι έχουν όλοι ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

Όπως είχε βρεθεί λύση και συνυπήρχαν στον κλάδο πτυχιούχοι με 2 έτη και 4 έτη σπουδών, να βρεθεί και τώρα λύση. Όλοι έχουν δικαίωμα στην εργασία, όχι όμως να εξοβελίζονται έμπειροι εργαζόμενοι.
3.Θεωρούμε άδικο και ανήθικο να μετατρέπονται οι θέσεις της Ειδικής Αγωγής σε ΠΕ61/71 και να προηγούνται οι νέοι πτυχιούχοι στους διορισμούς, στις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις έναντι των παλαιών! Όσοι είμαστε ήδη διορισμένοι, διοριστήκαμε κανονικά ως εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής και οργώσαμε την Ελλάδα για να συγκεντρώσουμε μόρια μετάθεσης!!! Πως είναι δυνατόν να διαγράφονται όλα αυτά και να προηγούνται οι μόλις χθεσινοί ΠΕ61/71; Ποιος δεν το θεωρεί αυτό άδικο;
4. Αιτούμαστε οι θέσεις της ειδικής αγωγής να καταλαμβάνονται και από τις δυο κατηγορίες ΠΕ 60/70 και ΠΕ61/71
5. Ο τρόπος μοριοδότησης του χρόνου υπηρεσίας να είναι κοινός. Δεν είναι δίκαιο μέσα σε μια πενταετία ένας ΠΕ61/71 να ξεπερνάει έναν παλαιό εργαζόμενο. Τι είδους αυθαιρεσία-αδικία είναι αυτή και που αποσκοπεί; Να παραμείνει λοιπόν ως έχει το καθεστώς των μεταθέσεων και αποσπάσεων και όταν διοριστούν και οι ΠΕ61/71 (κι ευχόμαστε να γίνει σύντομα μέσω ΑΣΕΠ) να λαμβάνουν κι εκείνοι τα μόρια της προϋπηρεσίας τους συγκεντρώνοντας ανάλογα τις προϋποθέσεις για απόσπαση – μετάθεση.
Πως είναι δυνατόν ο νομοθέτης να ακυρώνει και να υποτιμά τους ήδη υπηρετούντες για χρόνια; Τι να σκεφτεί κανείς;


ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ απολύτως με τις θέσεις και τις προτάσεις της ομάδας. Επιτέλους, ας μη γέρνει η ζυγαριά από πουθενά! Όλοι έχουμε σπουδάσει κι έχουμε δοκιμαστεί στις δομές Ε.Α.Ε.
    Ας παραμείνει ένας κοινός τρόπος μοριοδότησης των πτυχίων και των επιπλέον προσόντων για όλους, είτε αφορά μετάθεση, είτε για απόσπαση!
    Δεν γίνεται π.χ. Π.Ε.60 με διετή μετεκπαίδευση στην Ειδ.Αγωγή και υπηρεσία χρόνων στο χώρο της Ειδ. Εκπαίδευσης, όταν θελήσει να διεκδικήσει το δικαίωμα της μετάθεσης ή απόσπασης, διότι όλα είναι ρευστά στις μέρες μας, να έπεται από συνάδελφο Π.Ε. 61 με μόνο προσόν το πτυχίο, ασχέτου προϋπηρεσίας.
    Απορώ! Αυτό το σκέφτηκαν διότι ένιωσαν ξαφνικά τύψεις που είχαν φτιάξει σχολές και ξέχασαν να δώσουν την ευκαιρία του διορισμού μέσω ΑΣΕΠ; Ή μήπως έχουν συγγενείς στο χώρο οι εμπνευστές του νομοσχεδίου;!!!
    Ας γίνουν τα πράγματα απλά. Το ίδιο καθεστώς για όλους! Μόρια πτυχίου, ίδια για Π.Ε. 60/70 και Π.Ε. 61/71 και μετά επιπλέον ανάλογα με τα προσόντα και την προϋπηρεσία. Πόσο πιο απλά και δίκαια πια;;;
    Όσο για τον αριθμό των μαθητών σε τμήμα ΣΜΕΑΕ, ας τον αφήσουν έως έχει, διότι τα 4 παιδιά δύσκολα βρίσκονται στην αρχή της χρονιάς σε ειδικά νηπιαγωγεία της επαρχίας -και είναι άδικο για τα λιγότερα να μένουν σπίτι τους ή να μετακινούνται 2 και 3 ώρες καθημερινά σε άλλη ΣΜΕΑΕ. Οι δε 8 μαθητές σε ένα τμήμα ΣΜΕΑΕ, θα έχουν στην καλύτερη περίπτωση μόνο έναν ικανό φύλακα κι όχι έναν σούπερμαν δάσκαλο, διότι αυτός υπάρχει μόνο στα παραμύθια και στα όνειρα των μακριά από την πραγματικότητα εμπνευστών του νομοσχεδίου. Η σοβαρή εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, απαιτεί επιτέλους σοβαρότητα. Δε γίνεται ένας εκπαιδευτικός να απασχολείται για τη στήριξη μαθητών στο γενικό σχολείο στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης, ενώ σε ειδικό σχολείο ένας άλλος δάσκαλος να υποστηρίζει 6 ή 8 μαθητές με σοβαρότερες αναπηρίες μέσα σε μονάδα Ειδικής Αγωγής.
    Τέλος, ο Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής, απαιτείται να έχει αρκετή προϋπηρεσία στο χώρο, ως μάχιμος εκπαιδευτικός σε ανάλογες δομές, για να κατανοεί και να υποστηρίζει κι όχι μόνο να αξιολογεί γνωρίζοντας την πραγματικότητα μέσα από τα βιβλία.
    Μπείτε όλοι στο χώρο της διαβούλευσης και υποστηρίξτε τις προτάσεις σας.
    Τώρα θα φανεί αν γίνεται λοιπόν διαβούλευση για να μας ακούσουν ή για να μας μείνει η χαρά...
    Ευχαριστώ.
    Αθανασία Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή