Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

Αιτήσεις ΕΕΠ – ΕΒΠ: Τα βήματα μετά την έκδοση των Προκηρύξεων

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, είμαι ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό ΠΕ25 σχολικός νοσηλευτής. Ήθελα να ρωτήσω αν τελικά η προϋπηρεσία που είχαμε σε ιδιωτικές κλινικές οι νοσηλευτές θα προσμετράται φέτος στην προκήρυξη, επειδή γράψανε ότι η πρόσληψη θα γίνει σύμφωνα με τον περσινό πίνακα και τα περσινά κριτήρια, ενώ στο ΦΕΚ της προκήρυξης δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ πολύ και να έχετε καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Εκπαιδευτική προυπηρεσία θα προσμετράται - https://www.especial.gr/prokhruksh-ee-evp-fek-me-th-diadikasia-aithsewn-gia-diorismo/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα. Θα ηθελα κ γω με τη σειρα μου να ρωτησω εαν η ιδιωτικη προυπηρεσια μου ως παιδοψυχολογος αυτοαπασχολουμενη, με γραφειο, θα μπορει να τυχει αιτησης να προσμετρηθει ή οχι, περα απο την εκπαιδευτικη προυπηρεσια. Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς προμετράται μόνον δημόσια εκπαιδευτική προϋπηρεσία - https://www.especial.gr/ekpaideftikh-prouphresia-poia-moriodoteitai/

      Διαγραφή
  4. Καλήμερα είμαι λογοθεραπευτρια και ήθελα να ρωτήσω αν η βεβαίωση εγγραφής στο σύλλογο πρέπει να αναφέρεται για το τρέχον έτος (2019) ή και για προηγούμενα έτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και αν εχετε τη καλοσυνη, δεν εχω βγαλει ακρη κ για το λογο αυτο σας ρωτω, εγω που δεν εκανα εγγραφη στον ΟΠΣΥΔ το φθινοπωρο, μπορω να κανω τωρα, ωστε να μπορεσω και να υποβαλλω αιτηση για υποβολη δικαιολογητικων στον ΟΠΣΥΔ, ή ειναι κ τα δυο το ιδιο π πραγμα? Ευχαριστω κ παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επισης, το μεταπτυχιακο μου στο εξωτερικο ειναι ανεγνωρισμενο ως ισοτιμο απο τα ελληνικα ΑΕΙ, αυτο σημαινει οτι θα προσμετρηθει ως μεταπτυχιακο στη ψυχολογια? Ρωτω διοτι ο τιτλος μου μεταφρασμενος αναφερετε ως τιτλος ψυχικης υγειας σε παιδια, εφηβους κ οικογενειες. Αν γνωριζετε παντα..κ παλι ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή