Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ Ή "ΟΛΟΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΥΓΑ ΚΑΙ Η ΓΡΙΑ ΤΟ ΜΕΛΙ"



Δημοσιεύουμε ακολούθως το Δελτίο Τύπου του νεοσύστατου "Συλλόγου Εκπαιδευτικών Διορισμένων με Γραπτό Διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π", καθώς και την Aνακοίνωση για τη συγκέντρωση των μελών του, τη Δευτέρα 26 Αυγούστου στις 12:00 η ώρα, έξω από το υπουργείο Παιδείας, με σκοπό να διαμαρτυρηθούν για τις δηλώσεις της ΟΛΜΕ για την ανατροπή της μοριοδότησης του ΑΣΕΠ.

Όμως δεν μπορούμε παρά να είμαστε πολύ ανήσυχοι βλέποντας σε πλήρη εξέλιξη να διαμορφώνονται πολυσχιδείς κοινωνικοί αυτοματισμοί σε όλα τα επίπεδα. 

Οι κυβερνώντες προσπαθούν να στρέψουν την κοινωνία εναντίον των εκπαιδευτικών, όπως έκαναν και με όσες κατηγορίες εργαζομένων προσπάθησαν να αντισταθούν στη κατακρεούργηση των δικαιωμάτων τους.

Στην τακτική αυτή χρησιμοποιούν άριστα την ανάγκη επιβίωσης καθενός μας.

 Έτσι άνεργοι στρέφονται κατά των εχόντων ακόμη εργασία, ιδιωτικοί υπάλληλοι εναντίον δημοσίων, δημόσιοι εναντίον ελευθέρων επαγγελματιών, ΠΕ στρέφονται κατά των ΤΕ, και οι δύο κατά των ΔΕ, οι του "μαλακού" ΑΣΕΠ κατά των με επετηρίδα, οι του"σκληρού"ΑΣΕΠ κατά του "μαλακού" ΑΣΕΠ και των με επετηρίδα. Ο ένας κλάδος στρέφεται κατά του άλλου, οι υπάλληλοι του ενός Υπουργείου κατά των υπαλλήλων του άλλου. Οι νέοι εναντίον των παλιών και το αντίστροφο. Σε λίγο θα δούμε και ψηλούς εναντίον κοντών και άντρες εναντίον γυναικών...Κατάντια...

Είμαστε σε ένα καρυδότσουφλο και ό ένας θέλει να πετάξει τον άλλο στη θάλασσα για να επιβιώσει αυτός.

 Ο ένας δείχνει τον άλλο για το απόσπασμα.

 Μόνον οι κουκούλες λείπουν...

Αν όμως δεν συνειδητοποιήσουμε σύντομα πως μόνον ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να οδηγήσουμε το καράβι στο λιμάνι, πως μόνον ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να αντισταθούμε σ αυτό που τώρα μοιάζει ανίκητο, μοιραίο να συμβεί και αναπότρεπτη εξέλιξη...

 Αν δεν συνειδητοποιήσουμε πως "όταν τα σκυλιά τρώγονται ο λύκος τρώει τα πρόβατα" και πως όπως λέει ο λαός "αν φτύσεις πάνω, φτύνεις τα μούτρα σου και αν φτύσεις κάτω, φτύνεις τα γένια σου", τότε πολύ σύντομα δεν θα μας σώζει τίποτα..., ούτε ο "σκληρός" ΑΣΕΠ...

Βασίλης Βούγιας
24/8/2013 


Σύλλογος Εκπαιδευτικών Διορισμένων με Γραπτό Διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
24/08/2013


Τελικώς, οι μάσκες έπεσαν!
Και οι πιο δύσπιστοι συνάδελφοι κατάλαβαν πλέον ότι το συνδικαλιστικό όργανο που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί το σύνολο των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δεν αποτελεί παρά ένα σωματείο υπεράσπισης μίας μερίδος μόνο καθηγητών, ιδιαιτέρως των παλαιοτέρων.  Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ στις 22-08-2013, μετά τη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας,  αποδεικνύει ποιες είναι οι τελικές επιδιώξεις των εκπροσώπων της ΟΛΜΕ.  Αναφέρεται στην ανακοίνωσή της:
“...Θέσαμε, επίσης, το θέμα της απαράδεκτης διαφορετικής μοριοδότησης μεταξύ συναδέλφων που προσλαμβάνονται με ΑΣΕΠ και με Επετηρίδα. Μας δηλώθηκε πως γίνεται προσπάθεια με το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για να εκδοθεί άλλη απόφαση για τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών”.

Απροκάλυπτα πια στοχοποιούν όλους τους εκπαιδευτικούς που διοριστήκαν με γραπτό διαγωνισμό, απαιτώντας την κατάργηση των 30 μορίων υπέρ του ΑΣΕΠ! Αλήθεια, ποιον εξυπηρετούν;
Δεν είναι η πρώτη φορά που η ηγεσία της ΟΛΜΕ είναι αντίθετη με το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση.  Θυμίζουμε την αντιμετώπιση που είχαν οι διορισμένοι πλέον, άξιοι συνάδελφοί μας στους πρώτους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (1998 και εξής) με τα γνωστά επεισόδια τότε έξω από τα εξεταστικά κέντρα. Ξεχνιούνται αυτά;  Η ΟΛΜΕ ήταν εντελώς αντίθετη με τη διεξαγωγή του διαγωνισμού. Γιατί;
Έχει καταλάβει η ΟΛΜΕ γιατί μοριοδοτείται διαφορετικά η επετηρίδα από το γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ;  Ισχυρίζονται ότι παλιότερα δεν υπήρχε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Ευτυχώς για αυτούς που δεν υπήρχε το ΑΣΕΠ!
Ερωτούμε λοιπόν τους εκπροσώπους της ΟΛΜΕ: Εάν ίσχυε μέχρι σήμερα η επετηρίδα, όλοι οι διορισμένοι με ΑΣΕΠ θα διορίζονταν, μόλις έφτανε η σειρά τους. Πόσοι όμως από αυτούς που μπήκαν στη δημόσια εκπαίδευση με τις διαφορετικές κατά καιρούς, απίθανες “επετηρίδες”, θα είχαν τελικώς διοριστεί, εάν ίσχυε εξαρχής για όλους (για το 100% των θέσεων στη δημόσια εκπαίδευση) ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ; ΠΟΣΟΙ;
Τόσα χρόνια οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ δεν έχουν πάρει καμία θέση για την αδικία που υφίστανται οι διορισμένοι καθηγητές με γραπτό ΑΣΕΠ, όταν διορίζονται στην εκπαίδευση κατά προτεραιότητα πολλοί άλλοι χωρίς ΑΣΕΠ, παίρνοντας αρκετές φορές ακόμη και τις οργανικές θέσεις όσων διορίστηκαν στην εκπαίδευση χωρίς κανένα απολύτως ρουσφέτι, δηλαδή με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!
Η μοριοδότηση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στο Πρόγραμμα Κινητικότητας αφορά το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του Δημόσιου Τομέα. Η ΟΛΜΕ ζητά στις διαπραγματεύσεις της με το Υπουργείο Παιδείας ξεχωριστή αντιμετώπιση για τους “δικούς της”, εις βάρων των καθηγητών που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ; Γιατί στην εκπαίδευση πρέπει να ισχύσουν άλλα κριτήρια στη μοριοδότηση, συγκριτικά με τον υπόλοιπο Δημόσιο Τομέα; Γιατί έτσι βολεύει τους εκπροσώπους της ΟΛΜΕ;
Τι έκαναν οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ για να υπερασπίσουν τους νέους συναδέλφους που υπέστησαν πρωτοφανείς περικοπές των μισθών τους με το ενιαίο μισθολόγιο; Τι έκανε η ΟΛΜΕ για να ακυρωθεί στην πράξη η απαράδεκτη οριοθετική γραμμή της 12ετίας στο Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις; Αλήθεια, αυτή πώς προέκυψε και χωρίζονται οι συνάδελφοι σε παλιούς και νέους; Ισχύει ή όχι ότι η 12ετία θίγει σχεδόν όλους όσους διορίστηκαν με γραπτό ΑΣΕΠ; Τι έκανε η ΟΛΜΕ και η ηγεσία της για αυτούς τους συναδέλφους; Γνωρίζει ότι όλες αυτές οι πράξεις ή παραλείψεις της κατακερματίζουν τους εκπαιδευτικούς και επιδρούν αρνητικά  στο Δημόσιο Σχολείο;
Συμπέρασμα: Η ΟΛΜΕ με τον πιο επίσημο τρόπο, ουσιαστικώς, διέλυσε και τα τελευταία ψήγματα ενότητας των εκπαιδευτικών. Εάν η ηγεσία της συνεχίσει την τακτική να στρέφεται κατά των συναδέλφων μας που διορίστηκαν με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ στη δημόσια εκπαίδευση, θα φέρει πλέον ακέραια την ευθύνη για την αναπόφευκτη διάσπαση του κλάδου!
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Διορισμένων με Γραπτό Διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π. δεν πρόκειται να επιτρέψει να περάσουν  τέτοιου είδους μεθοδεύσεις που θίγουν τους εκπαιδευτικούς  που έχουν διοριστεί με αξιοκρατικές και αδιάβλητες διαδικασίες και θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να υπερασπιστεί τα δίκαια αιτήματα τους.
Ο σύλλογός μας απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς – διορισμένους με ΦΕΚ ΑΣΕΠ, τους οποίους καλούμε να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για εγγραφή στο σύλλογο, συμπληρώνοντας την κατάλληλη φόρμα στο ιστολόγιο:
http://asep-edu.blogspot.gr/ 
Για οποιαδήποτε πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μας, στο e-mail: asepedu@gmail.com

 Η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή


Συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας Δευτέρα 26 Αυγούστου 12:00 π.μ

Μετά τις διασπαστικές δηλώσεις της ΟΛΜΕ για την ανατροπή της μοριοδότησης του ΑΣΕΠ, καλούμε σε ΜΑΖΙΚΗ συγκέντρωση την Δευτέρα 26 Αυγούστου στις 12:00 η ώρα ακριβώς έξω από το υπουργείο Παιδείας. Συνάδελφοι, θεωρούμε πως η συνάντηση της Δευτέρας είναι πολύ σημαντική.  Όπως είναι κατανοητό η ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ όλων μας θα δείξει ότι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί με ΑΣΕΠ, που διεκδικούν το αυτονόητο,  έχουν δύναμη που φαίνεται και στην πράξη.

1 σχόλιο:

  1. Εγώ, παρότι μη διορισθείς με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, θα συμφωνήσω με αυτές τις θέσεις. Γιατί ως τώρα ερωτώ δεχθήκαμε το πριν και μετά το 1993, σχετικά με το συνταξιοδοτικό και ασφαλιστικό; Γιατί οι απόφοιτοι διετών ακαδημιών έμπαιναν στην ίδια επετηρίδα με αυτούς των τμημάτων, παρότι μαζί εισήχθησαν και χρειάστηκε σφοδρή μάχη για να ανατραπεί μερικώς αυτό με ποσόστωση; Ποτέ δεν θα ξεχάσω δε τη συμπεριφορά των παλαιών δασκάλων απέναντι στους αποφοίτους τμημάτων. Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ είναι όπως περιγράφεται: δεινόσαυροι παλαιοτέρων γενεών που λυσσαλέα προασπίζουν αποκλειστικά τα στενά τους κεκτημένα. Απόδειξη οι νόμοι ειδικής αγωγής που πετάνε έξω από την εξέλιξη σύσσωμο το ΕΕΠ. Επομένως κι εμείς θα έπρεπε να συνταχθούμε απέναντι στους παλαιοσυνδικαλιστές και να στηλιτεύσουμε τη στάση τους. Και η αξιολόγηση πρέπει από κάπου να ξεκινήσει. Αλλού θα αδικεί κάποιους κι αλλού άλλους. Ας υποχωρήσουμε όλοι από λίγο. Μόνο προς όφελος είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή