Σε αυτή τη “χώρα των θαυμάτων” φαίνεται ότι ο εμπαιγμός των
ευπαθών κοινωνικών ομάδων έχει αναχθεί σε Ολυμπιακό άθλημα... Σπάμε τα ρεκόρ,
το ένα μετά το άλλο! Διαβάσαμε σε επερώτηση ελληνίδας βουλευτού σχετικά με εκατ
ευρώ που μοιράστηκαν αλλά και για έργα ...αναπλάσεων, που κρίθηκαν
σημαντικότερα από το να βοηθηθούν οι μαθητές Ειδ Αγωγής...
Όταν η Περιφέρεια Αττικής ξοδεύει εκατομμύρια ευρώ για να
αλλάζει γκαζόν σε γήπεδα ( >>> πλέον των 20 εκατ. ευρώ υπολογίζεται η
σχετική δαπάνη: αφού η σχετική πρωτοβουλία είχε ανακοινωθεί στο Ίντερνετ,
διαφημίστηκε εν τέλει με τυμπανοκρουσίες πρόσφατα και από τηλεοπτικό σταθμό...)
ή: την ώρα που ξοδεύει πάλι η Περιφέρεια κάμποσα άλλα εκατομμύρια ευρώ για να
ανακαινίζει ήδη καλοφτιαγμένες πλατείες (βλ.: πλ. Δημοκρατίας στον
Κορυδαλλό), είναι αναμενόμενο, ότι: “δεν περισσεύουν λεφτά για την πλέμπα”, εν
προκειμένω, για τους μαθητές των Ειδικών Σχολείων της ίδιας Περιφέρειας και τις
οικογένειές τους. Τι κι αν η Νομοθεσία
Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Ευρώπης αλλά και το Ελληνικό Σύνταγμα έχουν αντίθετη
γνώμη? Λεπτομέρειες μωρ’ αδερφέ... Εκλογές Δημοτικές έρχονται, άλλα προβλήματα
“καίνε” τώρα το πολιτικό γραφείο του Περιφερειάρχη... Οι ΑμεΑ μαθητές στο
ξεκίνημα της Σχ Χρονιάς 2013-14 έμειναν για πολλοστή φορά στο περιθώριο, όπως
και οι συμμαθητές τους στην υπόλοιπη χώρα, αφού όλοι μαζί είναι μια “μικρή”, “κατώτερη”
και “ακίνδυνη” κοινωνική ομάδα από πλευράς δημοσκοπικής.
Ας δούμε όμως λίγο κάποιους
επιστημονικούς όρους, μήπως και χαρακτηριστούμε “υπερβολικοί”. Διαβάζουμε στη “Wikipedia” ( Ίντερνετ ) τον ορισμό για τη λέξη που
περιγράφει όσα βιώνουμε:
________________________________________
“Ρατσισμός >>> είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι
δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους”.
________________________________________________
Θέτουμε, λοιπόν, ενώπιόν σας τα παρακάτω ερωτήματα προς
αξιολόγηση, με βάση την κοινή λογική και την ορθή ερμηνεία της Ελληνικής
γλώσσας, ώστε να δούμε του λόγου το αληθές:
* Αντιμετωπίζεται, άραγε, ή όχι ως κατώτερη κοινωνική ομάδα
το σύνολο των ΑμεΑ μαθητών από την Ελληνική Δημόσια Διοίκηση, την ώρα που η
ανάγκη να πάνε με ασφαλή τρόπο στο Ειδικό Σχολείο τους, θεωρείται λιγότερο σημαντική από το χτίσιμο ενός
κλειστού γυμναστηρίου ??? (Σημ.: >>>
Η δαπάνη μόνο για ένα κλειστό
γυμναστήριο στο Π. Φάληρο, επί της οποίας κόμπασε η Περιφέρεια Αττικής,
μπορούσε να καλύπτει άνετα τις μετακινήσεις όλων των ΑμεΑ μαθητών της Αττικής για
μια ολόκληρη Σχολική Χρονιά...! )
* Αντιμετωπίζεται, άραγε, ή όχι ως κατώτερη κοινωνική ομάδα
το σύνολο των ΑμεΑ μαθητών από την Ελληνική Δημόσια Διοίκηση, την ώρα που η
ανάγκη να στελεχωθεί το Σχολείο τους με το σωστό σε αριθμητική αναλογία μαθητών
Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό προκρίνεται πιο ασήμαντη, συγκρινόμενη με την
ανάγκη αλλαγής χλοοτάπητα στο γήπεδο πχ του Μοσχάτου ή του Ρουφ ??? (Σημ.: >>> Μιλάμε για το κόστος αμοιβής πχ όλων των αναγκαίων για τα παιδιά
λογοθεραπευτών ή ψυχολόγων με 10μηνη ωρομίσθια σύμβαση εργασίας [ =χρονικό
διάστημα μιας Σχολικής Χρονιάς ], που
σχεδόν ισοδυναμεί με τη δαπάνη αυτή..! )
Το σημαντικότερο όμως ερώτημα από όλα τα παραπάνω, κρίνουμε
ότι είναι:
* Εκείνοι που συστηματικά και κατ’
εξακολούθηση υλοποιούν πολιτικές ρατσισμού εις βάρος ευπαθών κοινωνικών ομάδων,
παρά τις επανειλημμένες γνωστοποιήσεις των υποστηρικτών τους (...γιατί
είδαμε ότι έγιναν παντοιοτρόπως γνωστά, τόσο η νομοθεσία Ανθρ. Δικαιωμάτων
που παραβιάζεται, όσο και μέθοδοι αναδρομολόγησης των λάθος ήδη
προϋπολογισμένων κονδυλίων...),
είναι, άραγε, ή δεν είναι...
...“Εγκληματίες κατά της Ανθρωπότητας”???
Σαραντίδης Ευάγγελος
Γονέας ΑμεΑ μαθητή του 1ου Ειδ. Σχ. Πειραιά
Συντονιστής πρωτοβουλίας γονέων ΑμεΑ μαθητών
Τηλ. 694 0689397, 210 9430985
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου