Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Αν. Υπουργός Έρευνας και Καινοτομίας Κ. Φωτάκης: "Ουδέποτε έχω λάβει από το Δημόσιο οποιοδήποτε ποσό για το ενοίκιο ή τη διαμονή μου στην Αθήνα"



 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Διάψευση του Αναπληρωτή Υπουργού Έρευνας και Καινοτομίας Κώστα Φωτάκη 
Αναληθές ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ

Σύμφωνα με ρεπορτάζ πρωινής εκπομπής του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, φέρομαι να έχω λάβει επίδομα ενοικίου για τη διαμονή μου στην Αθήνα. Αυτό είναι απολύτως αναληθές. 
Ουδέποτε έχω λάβει από το Δημόσιο οποιοδήποτε ποσό για το ενοίκιο ή τη διαμονή μου στην Αθήνα. Ως μόνιμος κάτοικος Ηρακλείου Κρήτης, στις αρχές του 2016 είχα κάνει αίτηση για ενδεχόμενη κάλυψη δαπανών διαμονής στην Αθήνα ύψους έως 5000€ ετησίως. Η σχετική, όμως, δέσμευση ουδέποτε χρησιμοποιήθηκε καθώς το ζήτημα της διαμονής μου στην Αθήνα διευθετήθηκε άμεσα και με ιδίους πόρους σε οικία της οποίας διατηρώ την επικαρπία. 
Θα ήθελα να επισημάνω  ότι η τακτική σπίλωσης από  συγκεκριμένους και γνωστούς δημοσιογραφικούς κύκλους, κατά παράβαση κάθε δημοσιογραφικής δεοντολογίας που επιβάλλει τη διασταύρωση κάθε πληροφορίας πριν δημοσιευθεί, αποτελεί απέλπιδα προσπάθεια για αποπροσανατολισμό και απαξίωση του έργου που επιτελείται. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου