Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΤΩΝ Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ



 

Σε κάποιες Περιφέρειες της χώρας δεν πληρώθηκαν οι συνάδελφοι αναπληρωτές Ε.Ε.Π. που έχουν προσληφθεί στις Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης(Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) από το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ: "Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες".

Αυτό, σύμφωνα με σημερινή πληροφόρηση που είχα από το Υπουργείο Παιδείας, οφείλεται στην αλλαγή της διαχειριστικής αρχής από το Υπουργείο Ανάπτυξης, η οποία και επέφερε την καθυστέρηση στις πληρωμές του προσωπικού σε κάποιες Περιφέρειες.

Το πρόβλημα αναμένεται να επιλυθεί εντός των προσεχών ημερών.

Βασίλης Βούγιας


1 σχόλιο:

  1. Πιο ειδικά? Μπορεί κανείς να μας ενημερώσει πότε περίπου θα πληρωθούμε? Είμαι σε 5 σχολεία της Ναυπάκτου κ δεν έχω δικό μου μεταφορικό μέσο κ έρχομαι από πολύ μακρυά κάθε φορά, με τι θα τα πληρώνω εγώ τα μεταφορικά μου κύριοι?! Αντιλαμβάνομαι ότι εδώ είναι οι λιγότεροι αρμόδιοι για να δοθεί κάποια λύση, αλλά σας παρακαλώ να πιέσουμε λίγο την κατάσταση γιατί ειδικά η ΕΔΕΑΥ είναι το πιο αδικημένο πρόγραμμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή