Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΧΡΕΩΣΤΗΤΩΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ Ε.Ε.Π. ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ



   

 



 Ημερομηνία :  31/05/17

Προς:
 Περιφερειακή Δ/νση Α΄θμιας και Β΄θμιας Εκπαίδευσης  Ιονίων Νήσων
 Κοινοποίηση : Δ/νση  Α΄θμιας  Εκπαίδευσης Κεφαλληνίας



Θέμα : Σχετικά με την αναγνώριση προϋπηρεσίας  για τη μισθολογική μου εξέλιξη


Το Μάρτιο πιστώθηκαν στο λογαριασμό μου 200 ευρώ αναδρομικά, λόγω της αναβάθμισης του μισθολογικού μου κλιμακίου. Έκτοτε έως και σήμερα 31/05 πληρώνομαι βάση του κλιμακίου που αναγνωρίστηκε. Στις 29/05 ενημερώθηκα τηλεφωνικά από υπάλληλο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεφαληνίας ότι κατόπιν απόφασης επιτροπής της Περιφέρειας, μεταφέρομαι από το κλιμάκιο 2, στο κλιμάκιο 1.
Κατόπιν τηλεφωνικής μου επικοινωνίας με υπάλληλο της Περιφέρειας,  ενημερώθηκα ότι η προϋπηρεσία την οποία έχω αποκτήσει στα πλαίσια της 5μηνης σύμβασης κοινωφελούς χαρακτήρα από τον Εμποροβιομηχανικό Σύλλογο Μεσολογγίου δεν αναγνωρίζεται μισθολογικά με την αιτιολογία ότι ο φορέας δεν είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκα ότι, παρότι δε φέρω προσωπική ευθύνη,  απαιτείται η επιστροφή των χρημάτων που πιστώθηκαν μέχρι τώρα στο λογαριασμό μου. Όλα αυτά,  τον τελευταίο μήνα της εργασίας μου, την εποχή που όλοι οι αναπληρωτές, πασχίζουν να κρατήσουν χρήματα δεδομένης της επερχόμενης και άγνωστης περιόδου ανεργίας στην οποία εισερχόμαστε.
Δεδομένου ότι ήδη καλούμαι με πρακτικό και ηθικό κόστος, να πληρώσω διοικητικά λάθη για τα οποία δεν ευθύνομαι και για την αποφυγή μελλοντικών ανάλογων λαθών, Σας παρακαλώ να μου διευκρινίσετε με έγγραφη απάντηση:

1.Σύμφωνα με ποια νομική διάταξη δεν προσμετράται η προϋπηρεσία από ιδιωτικό φορέα μη κερδοσκοπικού οργανισμού.
2.Για ποιο λόγο κατεβλήθησαν στο λογαριασμό μου αναδρομικά από τη στιγμή που μου αναφέρετε ότι τα 5μηνα από ιδιωτικό φορέα μη κερδοσκοπικού οργανισμού δεν αναγνωρίζονται μισθολογικά

Δεδομένου ότι δεν ευθύνομαι εγώ για την όλη κατάσταση θα σας παρακαλούσα όπως αποκατασταθεί η οποιαδήποτε ευθύνη φέρουν οι αρμόδιες υπηρεσίες.


Γκορόγια Αντιγόνη
Κλάδος : ΠΕ 25 Σχολική νοσηλεύτρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου