Τι ειπώθηκε στη συνέντευξη:
Για την απουσία του Υπουργού από τη δοξολογία:
Είναι μια παρεξήγηση, θα δείξει με ποιου την ευθύνη, γιατί κάποιος υπάλληλος ή κάποιο όργανο δεν έκανε καλά τη δουλειά του. Η δική μου παρουσία βάσει του προγράμματος από τη Βουλή και μετά, στην κατάθεση στεφάνου και στην παρέλαση δηλαδή, τήρησα το πρόγραμμα κατά γράμμα και την ίδια ώρα που ήμουν στη Βουλή, λίγα μέτρα παραπέρα στον Άγιο Διονύσιο γινόταν η δοξολογία. Το πρόγραμμά μου δεν την περιείχε.
Εκεί στη δοξολογία ο Υπουργός Παιδείας εκπροσωπεί τον Πρωθυπουργό και την Κυβέρνηση. Αν δεν έχει τη σχετική εντολή να εκπροσωπήσει, το πρώτο πράγμα που σκέφτεται είναι ότι κάποιος άλλος θα εκπροσωπήσει τον Πρωθυπουργό ή θα πάει ο ίδιος. Εκεί υπήρχε αυτή η παρεξήγηση, δεν εστάλη το έγγραφο στο Υπουργείο Παιδείας …
Δεν ξέρω, μπορεί να εστάλη και να μην έφτασε. Η αρμοδιότητα είναι της Γραμματείας της Κυβέρνησης όχι του γραφείου του Πρωθυπουργού, της Γραμματείας της Κυβέρνησης. Δεν υπάρχει μεγάλο θέμα.
Το μεγάλο θέμα, το προσωπικό για εμένα, είναι ότι ήταν ο Αρχιεπίσκοπος εκεί, έσπευσα αμέσως να μιλήσω μαζί του, του εξήγησα πως ακριβώς συνέβη και το θέμα έληξε.
Σε ερώτηση για το αν θα δούμε κάτι διαφορετικό από τον Υπουργό Παιδείας:
Ένα στόχο έχω. Κατ' αρχάς δεν υπάρχει Υπουργός Παιδείας στην Ελλάδα,
τουλάχιστον τους τέσσερις μήνες που είμαι εκεί, είμαι Υπουργός
εκπαίδευσης. Η παιδεία προϋποθέτει μόρφωση, η μόρφωση γνώση, για την
παιδεία δεν ασχολείται κανείς στην Ελλάδα. Η δική μου προσπάθεια
συνεισφοράς θα είναι να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις τον Ιανουάριο,
γιατί θα συγκαλέσω το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και στη συνέχεια ο
σκοπός είναι τον Ιανουάριο να καταλήξουν, αυτή η εικόνα που έχετε κ.
Ευαγγελάτο και την έχετε καλά εσείς, του μικρού παιδιού που πάει στην Γ ή
Δ ή Ε Δημοτικού με τη σάκα με 40 κιλά για ένα πολύωρο σχολείο και
πολλές ώρες το απόγευμα στο σπίτι, από το οποίο δεν προκύπτει γνώση,
αυτό να σταματήσει.Δηλαδή τα φορτωμένα παιδάκια με τα βιβλία των πολλών κιλών, για πολλά μαθήματα κάθε μέρα και τα παιδάκια που τελειώνει το ωράριό τους λες και είναι διπλή βάρδια, αυτό πρέπει να τελειώσει. Εκεί διαμορφώνονται οι σύγχρονοι Έλληνες.
Τι αλλαγή θα δούμε το επόμενο διάστημα:
Στην Τριτοβάθμια όχι, στη Δευτεροβάθμια Λυκειακή όχι, στην
Πρωτοβάθμια ναι. Ο στόχος είναι το Δημοτικό σχολείο, η Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση εκεί που διαμορφώνονται οι σύγχρονοι Έλληνες και εκεί που η
πολιτεία δεν έχει δείξει τη μέριμνα που πρέπει να έχει δείξει.Λιγότερη ποσότητα ύλης, περισσότερη παιδεία. Λιγότερα μαθήματα περισσότερη παιδεία, λιγότερη επιβάρυνση του παιδιού και περισσότερη δουλειά στο σχολείο και σχεδόν καθόλου στο σπίτι και δυνατότητα του παιδιού να ολοκληρωθεί.
Δεν θέλω να προκαταλάβω, γιατί θα κάνω μια εισήγηση με αυτές τις αρχές στο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας. Το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας λειτουργεί σε Ολομέλεια έχει όμως και τρία τμήματα, ένα τμήμα του αφορά την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εκεί θα γίνει η δουλειά.
Περισσότερος χρόνος στο σχολείο που υπάρχει η διδασκαλία αλλά και η προετοιμασία για την επομένη, να μην υπάρχει δουλειά για το σπίτι τουλάχιστον πολύ δουλειά για το σπίτι και μια κατεύθυνση με λιγότερα μαθήματα. Τα μαθήματα που διδάσκονται τα παιδιά …
Αν κόβονται κάποια μαθήματα στο Δημοτικό:
Όχι τα μαθήματα έτσι με την έννοια πόσα μαθήματα έχει τη χρονιά, πόσα
αντικείμενα διδάσκεσαι στα έξι χρόνια του Δημοτικού. Τα διδασκόμενα
αντικείμενα είναι 17, τα 17 είναι πολλά. Είναι πάρα πολλά, είναι
υπερβολικά πολλά.Πρέπει να μειωθούν. Δεν έχω ακόμη κατασταλάξει, θέλω να ακούσω. Μην ξεχνάτε ότι έχω λίγους μήνες εκεί, δεν διακινδυνεύω να πω την άποψή μου, διαμορφώνω με τον καιρό κι εγώ άποψη, αλλά θα εκφραστούν όλοι οι φορείς και στη συνέχεια, αφού αυτή είναι η κατεύθυνση θα δούμε πως θα την εφαρμόσουμε.
Η συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας θα γίνει την άλλη εβδομάδα.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου