STELLA

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ετικέτες

  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
  • ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
  • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
  • Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...26/2/2016


Διευκρινίσεις για υποψηφίους των ΕΠΑΛ 

 Σχετικά με τα δημοσιεύματα για τα «ξένα» σχολεία στους Αμπελόκηπους 


  Επισκόπηση του τύπου για εκπαιδευτικά θέματα


Τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών για τα μουσικά σχολεία 

  
Απάντηση «Αχαιής» Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Πελοπόννησος 
 
 Εργασία, χαρά και πολλή Τέχνη...μετα μουσικής,στο μάθημα των Καλλιτεχνικων
    Αναρτήθηκε από STELLA στις 3:47 μ.μ.
    Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
    Ετικέτες Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
    Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

    Εγγραφή στο

    Αναρτήσεις
    Atom
    Αναρτήσεις
    Σχόλια
    Atom
    Σχόλια

    Καλώς ορίσατε

    ΣΤΕΛΛΑ

    e-mail: seepeastella@yahoo.gr
    Blog: www.seepea-stella.blogspot.gr
    Facebook:https:https://www.facebook.com/
    Call
    Send SMS
    Add to Skype
    You'll need Skype CreditFree via Skype

    Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

    Ποιοι είμαστε

    • Blog*Spot no more
    • STELLA

    Δημοφιλείς αναρτήσεις

    • Σε τι αξιολογείται το ΕΒΠ στο σχολείο: Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου του
       Σε τι αξιολογείται το ΕΒΠ στο σχολείο: Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου του
    • Ποιοι αξιολογούν εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ, στις ΕΔΥ, στα ΚΕΠΕΑ
        Ποιοι αξιολογούν εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ, στις ΕΔΥ, στα ΚΕΠΕΑ
    • Ψηφιακή Μέριμνα-voucher 200 ευρώ: Αιτήσεις από Δευτέρα 05 Απριλίου 2021 | Η πλατφόρμα
         Ψηφιακή Μέριμνα-voucher 200 ευρώ: Αιτήσεις από Δευτέρα 05 Απριλίου 2021 | Η πλατφόρμα
    • Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα μετά 41 χρόνια-7 ερωτήσεις/απαντήσεις
        Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα μετά 41 χρόνια-7 ερωτήσεις/απαντήσεις
    • Ενημέρωση για Δ΄ Φάση-Νέες οργανικές-Πίνακες 1ΕΑ/2ΕΑ-Διορισμούς από ανακλήσεις-Επιμόρφωση ΚΕΔΑΣΥ
        Ενημέρωση για Δ΄ Φάση-Νέες οργανικές-Πίνακες 1ΕΑ/2ΕΑ-Διορισμούς από ανακλήσεις-Επιμόρφωση ΚΕΔΑΣΥ
    • Πλατφόρμα αξιολόγησης-Ηλεκτρονικός φάκελος-Τι θα αξιολογηθεί από το έργο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
        Πλατφόρμα αξιολόγησης-Ηλεκτρονικός φάκελος-Τι θα αξιολογηθεί από το έργο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
    • ΟΚΑΝΑ-προσλήψεις: Κοιν. Λειτουργοί, Ψυχολόγοι, Νοσηλευτές, Κοινωνιολόγος, Εργοθεραπευτής, Διοικητικοί, Οδηγοί
        ΟΚΑΝΑ-προσλήψεις: Κοιν. Λειτουργοί, Ψυχολόγοι, Νοσηλευτές, Κοινωνιολόγος, Εργοθεραπευτής, Διοικητικοί, Οδηγοί
    • Εγγραφο αστυνομίας προς εκπαιδευτικούς με οδηγίες για περιστατικά βίας-Ενδεχόμενο ποινικών διώξεων και σε εκπ/κούς
        Εγγραφο αστυνομίας προς εκπαιδευτικούς με οδηγίες για περιστατικά βίας-Ενδεχόμενο ποινικών διώξεων και σε εκπ/κούς
    • Τι γίνεται αν κριθεί "μη ικανοποιητικό" το έργο του εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά την αξιολόγηση
        Τι γίνεται αν κριθεί "μη ικανοποιητικό" το έργο του εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά την αξιολόγηση
    • Αδεια εξετάσεων: Διαδικασία χορήγησης και δικαιούχοι | Εγκύκλιος
       Αδεια εξετάσεων: Διαδικασία χορήγησης και δικαιούχοι | Εγκύκλιος

    Αρχειοθήκη ιστολογίου

    • ►  2023 (336)
      • ►  Φεβρουαρίου (66)
      • ►  Ιανουαρίου (270)
    • ►  2022 (3373)
      • ►  Δεκεμβρίου (260)
      • ►  Νοεμβρίου (240)
      • ►  Οκτωβρίου (303)
      • ►  Σεπτεμβρίου (331)
      • ►  Αυγούστου (255)
      • ►  Ιουλίου (310)
      • ►  Ιουνίου (274)
      • ►  Μαΐου (239)
      • ►  Απριλίου (281)
      • ►  Μαρτίου (287)
      • ►  Φεβρουαρίου (264)
      • ►  Ιανουαρίου (329)
    • ►  2021 (3616)
      • ►  Δεκεμβρίου (300)
      • ►  Νοεμβρίου (310)
      • ►  Οκτωβρίου (311)
      • ►  Σεπτεμβρίου (318)
      • ►  Αυγούστου (258)
      • ►  Ιουλίου (292)
      • ►  Ιουνίου (317)
      • ►  Μαΐου (316)
      • ►  Απριλίου (341)
      • ►  Μαρτίου (266)
      • ►  Φεβρουαρίου (295)
      • ►  Ιανουαρίου (292)
    • ►  2020 (3782)
      • ►  Δεκεμβρίου (309)
      • ►  Νοεμβρίου (356)
      • ►  Οκτωβρίου (341)
      • ►  Σεπτεμβρίου (334)
      • ►  Αυγούστου (261)
      • ►  Ιουλίου (277)
      • ►  Ιουνίου (316)
      • ►  Μαΐου (378)
      • ►  Απριλίου (339)
      • ►  Μαρτίου (346)
      • ►  Φεβρουαρίου (288)
      • ►  Ιανουαρίου (237)
    • ►  2019 (3792)
      • ►  Δεκεμβρίου (249)
      • ►  Νοεμβρίου (291)
      • ►  Οκτωβρίου (309)
      • ►  Σεπτεμβρίου (290)
      • ►  Αυγούστου (212)
      • ►  Ιουλίου (197)
      • ►  Ιουνίου (243)
      • ►  Μαΐου (264)
      • ►  Απριλίου (314)
      • ►  Μαρτίου (428)
      • ►  Φεβρουαρίου (440)
      • ►  Ιανουαρίου (555)
    • ►  2018 (6208)
      • ►  Δεκεμβρίου (518)
      • ►  Νοεμβρίου (555)
      • ►  Οκτωβρίου (604)
      • ►  Σεπτεμβρίου (662)
      • ►  Αυγούστου (456)
      • ►  Ιουλίου (546)
      • ►  Ιουνίου (567)
      • ►  Μαΐου (547)
      • ►  Απριλίου (410)
      • ►  Μαρτίου (527)
      • ►  Φεβρουαρίου (418)
      • ►  Ιανουαρίου (398)
    • ►  2017 (4427)
      • ►  Δεκεμβρίου (412)
      • ►  Νοεμβρίου (505)
      • ►  Οκτωβρίου (454)
      • ►  Σεπτεμβρίου (471)
      • ►  Αυγούστου (369)
      • ►  Ιουλίου (261)
      • ►  Ιουνίου (371)
      • ►  Μαΐου (354)
      • ►  Απριλίου (272)
      • ►  Μαρτίου (324)
      • ►  Φεβρουαρίου (299)
      • ►  Ιανουαρίου (335)
    • ▼  2016 (3887)
      • ►  Δεκεμβρίου (310)
      • ►  Νοεμβρίου (340)
      • ►  Οκτωβρίου (472)
      • ►  Σεπτεμβρίου (401)
      • ►  Αυγούστου (354)
      • ►  Ιουλίου (357)
      • ►  Ιουνίου (392)
      • ►  Μαΐου (307)
      • ►  Απριλίου (271)
      • ►  Μαρτίου (242)
      • ▼  Φεβρουαρίου (270)
        • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: «Συμμετοχή του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας σ...
        • «Η Όραση ή Βλέποντας τον Κόσμο»...Ενημερωτική Εκδή...
        • Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση ...
        • Έναρξη Ειδικοτήτων ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Αγίας Παρασ...
        • Συνεργασία για την ενίσχυση της Δια Βίου Μάθησης
        • Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντ...
        • Την Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016 προσλήψεις και έναρξη μ...
        • Έναρξη πανελλαδικών στις 16 Μαΐου
        • Εγκύκλιος έναρξης του Προγράμματος της Ενισχυτικής...
        • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕ...
        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...29/2/2016
        • Έναρξη - λήξη, διακοπές - αργίες σχολικού έτους 20...
        • ΠΡΟΣΕΧΩΣ: Επιτροπή Διαλόγου για την Ειδική Αγωγή -...
        • Ορισμός Επιτροπής Συντονιστών Δράσεων Πρόληψης (Ε....
        • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΚΡΗΤΗΣ
        • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕ...
        • 15 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη μισθολογική κατ...
        • Εργαστήρι Ψυχικής Υγείας στη Χαιρώνεια
        • Καταγραφή και αξιολόγηση των συνόλων εγγράφων πληρ...
        • Υπέρβαση του "γλωσσικού σεξισμού" και ένταξη της δ...
        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...28/2/2016
        • Ο ΝΟΜΟΣ 4369/2016 ΜΕ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔ...
        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...27/2/2016
        • "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥ...
        • Νέα καταληκτική ημερομηνία για τις αιτήσεις εκπαιδ...
        • Εξετάσεις ελληνομάθειας για διορισμό στη δημόσια ε...
        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...26/2/2016
        • Το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε διευκρινίσεις από το ...
        • Επίδομα απομακρυσμένων – παραμεθορίων περιοχών
        • Κατάρτιση Προγράμματος επιχορήγησης επιχειρήσεων γ...
        • Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας με μειωμένες πρου...
        • Καθορισμός λεπτομερειών άσκησης των καθηκόντων των...
        • Διαγωνισμός VIDEO: Οι μαθητές μας ξεναγούν στα Αρχ...
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ...ΔΙΗΜΕ...
        • «Κρανίου τόπος η εκπαίδευση ενηλίκων»...ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠ...
        • Ισχύει η ποινή του διετούς αποκλεισμού για τις σημ...
        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...25/2/2016
        • Προσλήψεις 46 αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ02, ΠΕ03...
        • Π.Δ.Ε. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ...
        • Ο ΟΔΗΓΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ...
        • Μαθητές του Μουσικού Σχολείου Λαμίας προσφέρουν το...
        • Δεκτή κατά πλειοψηφία η τροπολογία που ρυθμίζει θέ...
        • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Ε.Π....
        • Μετάταξη επτά (7) εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ1 Θεολόγω...
        • Π.Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΥΝΟΔΩΝ ΣΧΟΛ. ΝΟΣ...
        • Π.Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΟΔ...
        • Οι διατάξεις του ΥΠ.Π.Ε.Θ που ψηφίστηκαν από την Ο...
        • Αναπληρωτές με προϋπηρεσία: Αλήθειες και αδικίες (...
        • 80.697 οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπ/σης...67.064 μ...
        • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕ...
        • Ωρομίσθιοι στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
        • "Σχετικά με το ζήτημα του διορισμού εκπαιδευτικών"...
        • "ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔ...
        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...24/2/2016
        • Τροποποίηση της αριθ. ΥΑ 6114/Κ4/15-1-2015 (ΦΕΚ 26...
        • Σύσταση-Συγκρότηση και Oρισμός μελών Ομάδας Εργασί...
        • Ανασυγκρότηση του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβου...
        • Διορισμός Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης
        • Τροποποίηση των υπ' αριθμ. 3701/55/11, 3032/52/14 ...
        • Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφε...
        • Σχετικά με την είσοδο τρίτων σε σχολικές μονάδες δ...
        • Η Επιτροπή για τα θέματα της Τεχνικής και Επαγγελμ...
        • "Ο Ρόλος της Ψηφιοποίησης των Σχολικών Βιβλίων και...
        • Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Πρόσβαση των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. στη Σχολ...
        • «Το θέατρο του Εθνικού Διάλογου για την Παιδεία»
        • ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗ...
        • "Τεράστια κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολε...
        • Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ...
        • "Δημόσιο Σχολείο ανοιχτό στην Κοινωνία"...Συζήτηση...
        • Για ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής(σ/ν αξιολόγησ...
        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - 23/2/2016
        • Σχετικά με τη φοίτηση στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγ...
        • ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΑΝΑΦΟ...
        • Μετονομασία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
        • Ανασυγκρότηση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου...
        • Οργανικές θέσεις μεταταχθέντων εκπαιδευτικών ειδικ...
        • Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών των μαθημάτων της Ομ...
        • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ...
        • Οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για την Ενισχυτική από Τ...
        • «Ψυχική Υγεία και Διαδίκτυο: Δυσλειτουργικές συμπε...
        • Ανοικτή Επιστολή του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας κα...
        • Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΗΤΡΟΠ...
        • ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής και οργάνωση της μαθητείας και ...
        • Μετονομασία σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδ...
        • Οι έξι αλλαγές στην εκπαίδευση που θα γίνουν μέχρι...
        • ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ...
        • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΣΥΜ...
        • Αυτοδίκαιη αργία δασκάλου και αναστολή καθηκόντων ...
        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...22/2/2016
        • Νόμος 4368/2016 - "Μέτρα για την επιτάχυνση του κυ...
        • Εξωσχολικός γρονθοκόπησε διευθυντή σχολείου και το...
        • Έγκριση προγραμμάτων και δράσεων στην Πρωτοβάθμια ...
        • Μουσικοί τεχνολόγοι και εκπαίδευση
        • 3ο Σεμινάριο...2ος Επιμορφωτικός Κύκλος 2015-2016....
        • ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ Ν/Σ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ...
        • ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝ...
        • Η νέα έκθεση του ΟΟΣΑ για την παιδεία δεν αποτελεί...
        • ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΧΕΤΙ...
        • Ψηφίστηκαν οι διατάξεις του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για τις βιλι...
        • Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το 2016 σε αριθμούς...Ε...
      • ►  Ιανουαρίου (171)
    • ►  2015 (2755)
      • ►  Δεκεμβρίου (200)
      • ►  Νοεμβρίου (268)
      • ►  Οκτωβρίου (322)
      • ►  Σεπτεμβρίου (250)
      • ►  Αυγούστου (155)
      • ►  Ιουλίου (114)
      • ►  Ιουνίου (238)
      • ►  Μαΐου (268)
      • ►  Απριλίου (205)
      • ►  Μαρτίου (236)
      • ►  Φεβρουαρίου (233)
      • ►  Ιανουαρίου (266)
    • ►  2014 (3938)
      • ►  Δεκεμβρίου (281)
      • ►  Νοεμβρίου (273)
      • ►  Οκτωβρίου (340)
      • ►  Σεπτεμβρίου (367)
      • ►  Αυγούστου (237)
      • ►  Ιουλίου (307)
      • ►  Ιουνίου (316)
      • ►  Μαΐου (348)
      • ►  Απριλίου (390)
      • ►  Μαρτίου (397)
      • ►  Φεβρουαρίου (344)
      • ►  Ιανουαρίου (338)
    • ►  2013 (3218)
      • ►  Δεκεμβρίου (395)
      • ►  Νοεμβρίου (344)
      • ►  Οκτωβρίου (378)
      • ►  Σεπτεμβρίου (382)
      • ►  Αυγούστου (325)
      • ►  Ιουλίου (324)
      • ►  Ιουνίου (265)
      • ►  Μαΐου (294)
      • ►  Απριλίου (252)
      • ►  Μαρτίου (201)
      • ►  Φεβρουαρίου (58)

    Ιστολόγια

    • ΠΟΣΕΕΠΕΑ
      ΠΟΣΕΕΠΕΑ : Σχετικά με την τηλεκπαίδευση κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ *ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ* *(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)* *(Χρήστος Βουλιώτης – Πρόεδρος )* ...
      Πριν από 18 ώρες
    • ΣΑΤΕΑ
      Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών και συμμετοχή στις δράσεις των σωματείων - Με βάση τις τοποθετήσεις της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την αρχή της ατομικής αξιολόγησης το αμέσως επόμενο διάστημα, τοποθετήθηκαν οι πρώτοι Σ...
      Πριν από 3 ημέρες
    • ΣΕΕΑΠΙΝ
      Θέμα: «Κάλεσμα ΣΕΕΑΠΙΝ για τη διαμαρτυρία στις 27/1/23 και ώρα 13.00 στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, ενάντια στην ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ» - Κέρκυρα, 26-01-2023 Αρ. πρωτ.: 1 *Προς:* - Μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ Ιονίων Νήσων - ΠΔΕ Ιονίων Νήσων - Δ/νσεις Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων *Κοινοποίηση:* ΠΟΣΕ...
      Πριν από 1 εβδομάδα
    • ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.
      - Ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο-η ότι υπάρχουν ακόμα θέσεις για την εκμάθηση της γραφής Braille στα τμήματα: 1. Παρασκευή 9:00-12:00 2. Παρασκευή ...
      Πριν από 2 μήνες
    • Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Νοτίου Αιγαίου
      Εκλογές αιρετών ΠΥΣΕΕΠ Νοτίου Αιγαίου 2022 - Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες , τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που υπηρετούν στο Νότιο Αιγαίο και επιθυ...
      Πριν από 3 μήνες
    • ΣΕΕΠΕΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
      Ενημέρωση των μελών του ΣΕΕΠΕΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ για την κήρυξη στάσεων εργασίας στις 17/1/2019 - *ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ* *ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ* *Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. Β.Α.* *Σαρικάκη 15, Τ.Κ. 82100, Χίος* *Τηλ**: 6948271467,6949286...
      Πριν από 4 χρόνια
    • AμεA - Άτομα με Αναπηρία - Δικαιώματα και Παροχές
      Είσαι τελικά ρατσιστής ή όχι; - #differentbutequal Και για όσους δεν κατάλαβαν το πιο πάνω: Διαφορετικός αλλά ίσος. Αν σου αρέσει και έχεις τα ίδια πιστεύω με εμένα, θέλω απλά να το κοιν...
      Πριν από 5 χρόνια

    Ιστότοποι

    • especial
    • Αρχαία Γυμνασίου
    • Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α
    • Ο.Λ.Μ.Ε
    • Δ.Ο.Ε
    • Ο.Λ.Τ.Ε.Ε
    • Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ
    • Ε.Σ.Α.μεΑ
    • Φάρος Τυφλών

    Συνολικές προβολές σελίδας

    Θέμα Υδατογράφημα. Από το Blogger.

    Αναγνώστες