STELLA

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ετικέτες

  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
  • ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
  • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
  • Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...27/2/2016


  • Συνέντευξη Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου 
  • Απάντηση της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας στην ανακοίνωση της Συνόδου των Προέδρων των ΤΕΙ   
  • Εναρκτήρια Εκδήλωση για την «Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Ελλάδα» 
  •  Μετά από 6 χρόνια 500 θέσεις μελών ΔΕΠ για τα ΑΕΙ  
  •  Εγκρίθηκε το κτηριολογικό πρόγραμμα Δημοτικού Σχολείου της Κοζάνης 
  •   Εργασία, χαρά και πολλή Τέχνη...μετα μουσικής,στο μάθημα των Καλλιτεχνικων
Αναρτήθηκε από STELLA στις 9:12 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Εγγραφή στο

Αναρτήσεις
Atom
Αναρτήσεις
Σχόλια
Atom
Σχόλια

Καλώς ορίσατε

ΣΤΕΛΛΑ

e-mail: seepeastella@yahoo.gr
Blog: www.seepea-stella.blogspot.gr
Facebook:https:https://www.facebook.com/
Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Ποιοι είμαστε

  • Blog*Spot no more
  • STELLA

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Σε τι αξιολογείται το ΕΒΠ στο σχολείο: Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου του
     Σε τι αξιολογείται το ΕΒΠ στο σχολείο: Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου του
  • Ποιοι αξιολογούν εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ, στις ΕΔΥ, στα ΚΕΠΕΑ
      Ποιοι αξιολογούν εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ, στις ΕΔΥ, στα ΚΕΠΕΑ
  • Ψηφιακή Μέριμνα-voucher 200 ευρώ: Αιτήσεις από Δευτέρα 05 Απριλίου 2021 | Η πλατφόρμα
       Ψηφιακή Μέριμνα-voucher 200 ευρώ: Αιτήσεις από Δευτέρα 05 Απριλίου 2021 | Η πλατφόρμα
  • Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα μετά 41 χρόνια-7 ερωτήσεις/απαντήσεις
      Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα μετά 41 χρόνια-7 ερωτήσεις/απαντήσεις
  • Ενημέρωση για Δ΄ Φάση-Νέες οργανικές-Πίνακες 1ΕΑ/2ΕΑ-Διορισμούς από ανακλήσεις-Επιμόρφωση ΚΕΔΑΣΥ
      Ενημέρωση για Δ΄ Φάση-Νέες οργανικές-Πίνακες 1ΕΑ/2ΕΑ-Διορισμούς από ανακλήσεις-Επιμόρφωση ΚΕΔΑΣΥ
  • Πλατφόρμα αξιολόγησης-Ηλεκτρονικός φάκελος-Τι θα αξιολογηθεί από το έργο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
      Πλατφόρμα αξιολόγησης-Ηλεκτρονικός φάκελος-Τι θα αξιολογηθεί από το έργο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
  • ΟΚΑΝΑ-προσλήψεις: Κοιν. Λειτουργοί, Ψυχολόγοι, Νοσηλευτές, Κοινωνιολόγος, Εργοθεραπευτής, Διοικητικοί, Οδηγοί
      ΟΚΑΝΑ-προσλήψεις: Κοιν. Λειτουργοί, Ψυχολόγοι, Νοσηλευτές, Κοινωνιολόγος, Εργοθεραπευτής, Διοικητικοί, Οδηγοί
  • Εγγραφο αστυνομίας προς εκπαιδευτικούς με οδηγίες για περιστατικά βίας-Ενδεχόμενο ποινικών διώξεων και σε εκπ/κούς
      Εγγραφο αστυνομίας προς εκπαιδευτικούς με οδηγίες για περιστατικά βίας-Ενδεχόμενο ποινικών διώξεων και σε εκπ/κούς
  • Τι γίνεται αν κριθεί "μη ικανοποιητικό" το έργο του εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά την αξιολόγηση
      Τι γίνεται αν κριθεί "μη ικανοποιητικό" το έργο του εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά την αξιολόγηση
  • Αδεια εξετάσεων: Διαδικασία χορήγησης και δικαιούχοι | Εγκύκλιος
     Αδεια εξετάσεων: Διαδικασία χορήγησης και δικαιούχοι | Εγκύκλιος

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2023 (336)
    • ►  Φεβρουαρίου (66)
    • ►  Ιανουαρίου (270)
  • ►  2022 (3373)
    • ►  Δεκεμβρίου (260)
    • ►  Νοεμβρίου (240)
    • ►  Οκτωβρίου (303)
    • ►  Σεπτεμβρίου (331)
    • ►  Αυγούστου (255)
    • ►  Ιουλίου (310)
    • ►  Ιουνίου (274)
    • ►  Μαΐου (239)
    • ►  Απριλίου (281)
    • ►  Μαρτίου (287)
    • ►  Φεβρουαρίου (264)
    • ►  Ιανουαρίου (329)
  • ►  2021 (3616)
    • ►  Δεκεμβρίου (300)
    • ►  Νοεμβρίου (310)
    • ►  Οκτωβρίου (311)
    • ►  Σεπτεμβρίου (318)
    • ►  Αυγούστου (258)
    • ►  Ιουλίου (292)
    • ►  Ιουνίου (317)
    • ►  Μαΐου (316)
    • ►  Απριλίου (341)
    • ►  Μαρτίου (266)
    • ►  Φεβρουαρίου (295)
    • ►  Ιανουαρίου (292)
  • ►  2020 (3782)
    • ►  Δεκεμβρίου (309)
    • ►  Νοεμβρίου (356)
    • ►  Οκτωβρίου (341)
    • ►  Σεπτεμβρίου (334)
    • ►  Αυγούστου (261)
    • ►  Ιουλίου (277)
    • ►  Ιουνίου (316)
    • ►  Μαΐου (378)
    • ►  Απριλίου (339)
    • ►  Μαρτίου (346)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (237)
  • ►  2019 (3792)
    • ►  Δεκεμβρίου (249)
    • ►  Νοεμβρίου (291)
    • ►  Οκτωβρίου (309)
    • ►  Σεπτεμβρίου (290)
    • ►  Αυγούστου (212)
    • ►  Ιουλίου (197)
    • ►  Ιουνίου (243)
    • ►  Μαΐου (264)
    • ►  Απριλίου (314)
    • ►  Μαρτίου (428)
    • ►  Φεβρουαρίου (440)
    • ►  Ιανουαρίου (555)
  • ►  2018 (6208)
    • ►  Δεκεμβρίου (518)
    • ►  Νοεμβρίου (555)
    • ►  Οκτωβρίου (604)
    • ►  Σεπτεμβρίου (662)
    • ►  Αυγούστου (456)
    • ►  Ιουλίου (546)
    • ►  Ιουνίου (567)
    • ►  Μαΐου (547)
    • ►  Απριλίου (410)
    • ►  Μαρτίου (527)
    • ►  Φεβρουαρίου (418)
    • ►  Ιανουαρίου (398)
  • ►  2017 (4427)
    • ►  Δεκεμβρίου (412)
    • ►  Νοεμβρίου (505)
    • ►  Οκτωβρίου (454)
    • ►  Σεπτεμβρίου (471)
    • ►  Αυγούστου (369)
    • ►  Ιουλίου (261)
    • ►  Ιουνίου (371)
    • ►  Μαΐου (354)
    • ►  Απριλίου (272)
    • ►  Μαρτίου (324)
    • ►  Φεβρουαρίου (299)
    • ►  Ιανουαρίου (335)
  • ▼  2016 (3887)
    • ►  Δεκεμβρίου (310)
    • ►  Νοεμβρίου (340)
    • ►  Οκτωβρίου (472)
    • ►  Σεπτεμβρίου (401)
    • ►  Αυγούστου (354)
    • ►  Ιουλίου (357)
    • ►  Ιουνίου (392)
    • ►  Μαΐου (307)
    • ►  Απριλίου (271)
    • ►  Μαρτίου (242)
    • ▼  Φεβρουαρίου (270)
      • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: «Συμμετοχή του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας σ...
      • «Η Όραση ή Βλέποντας τον Κόσμο»...Ενημερωτική Εκδή...
      • Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση ...
      • Έναρξη Ειδικοτήτων ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Αγίας Παρασ...
      • Συνεργασία για την ενίσχυση της Δια Βίου Μάθησης
      • Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψηφίων διδασκόντ...
      • Την Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016 προσλήψεις και έναρξη μ...
      • Έναρξη πανελλαδικών στις 16 Μαΐου
      • Εγκύκλιος έναρξης του Προγράμματος της Ενισχυτικής...
      • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕ...
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...29/2/2016
      • Έναρξη - λήξη, διακοπές - αργίες σχολικού έτους 20...
      • ΠΡΟΣΕΧΩΣ: Επιτροπή Διαλόγου για την Ειδική Αγωγή -...
      • Ορισμός Επιτροπής Συντονιστών Δράσεων Πρόληψης (Ε....
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΚΡΗΤΗΣ
      • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕ...
      • 15 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη μισθολογική κατ...
      • Εργαστήρι Ψυχικής Υγείας στη Χαιρώνεια
      • Καταγραφή και αξιολόγηση των συνόλων εγγράφων πληρ...
      • Υπέρβαση του "γλωσσικού σεξισμού" και ένταξη της δ...
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...28/2/2016
      • Ο ΝΟΜΟΣ 4369/2016 ΜΕ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔ...
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...27/2/2016
      • "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥ...
      • Νέα καταληκτική ημερομηνία για τις αιτήσεις εκπαιδ...
      • Εξετάσεις ελληνομάθειας για διορισμό στη δημόσια ε...
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...26/2/2016
      • Το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε διευκρινίσεις από το ...
      • Επίδομα απομακρυσμένων – παραμεθορίων περιοχών
      • Κατάρτιση Προγράμματος επιχορήγησης επιχειρήσεων γ...
      • Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας με μειωμένες πρου...
      • Καθορισμός λεπτομερειών άσκησης των καθηκόντων των...
      • Διαγωνισμός VIDEO: Οι μαθητές μας ξεναγούν στα Αρχ...
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ...ΔΙΗΜΕ...
      • «Κρανίου τόπος η εκπαίδευση ενηλίκων»...ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠ...
      • Ισχύει η ποινή του διετούς αποκλεισμού για τις σημ...
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...25/2/2016
      • Προσλήψεις 46 αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ02, ΠΕ03...
      • Π.Δ.Ε. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ...
      • Ο ΟΔΗΓΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ...
      • Μαθητές του Μουσικού Σχολείου Λαμίας προσφέρουν το...
      • Δεκτή κατά πλειοψηφία η τροπολογία που ρυθμίζει θέ...
      • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Ε.Π....
      • Μετάταξη επτά (7) εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ1 Θεολόγω...
      • Π.Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΥΝΟΔΩΝ ΣΧΟΛ. ΝΟΣ...
      • Π.Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΟΔ...
      • Οι διατάξεις του ΥΠ.Π.Ε.Θ που ψηφίστηκαν από την Ο...
      • Αναπληρωτές με προϋπηρεσία: Αλήθειες και αδικίες (...
      • 80.697 οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπ/σης...67.064 μ...
      • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕ...
      • Ωρομίσθιοι στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
      • "Σχετικά με το ζήτημα του διορισμού εκπαιδευτικών"...
      • "ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔ...
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...24/2/2016
      • Τροποποίηση της αριθ. ΥΑ 6114/Κ4/15-1-2015 (ΦΕΚ 26...
      • Σύσταση-Συγκρότηση και Oρισμός μελών Ομάδας Εργασί...
      • Ανασυγκρότηση του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβου...
      • Διορισμός Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης
      • Τροποποίηση των υπ' αριθμ. 3701/55/11, 3032/52/14 ...
      • Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφε...
      • Σχετικά με την είσοδο τρίτων σε σχολικές μονάδες δ...
      • Η Επιτροπή για τα θέματα της Τεχνικής και Επαγγελμ...
      • "Ο Ρόλος της Ψηφιοποίησης των Σχολικών Βιβλίων και...
      • Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.: Πρόσβαση των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. στη Σχολ...
      • «Το θέατρο του Εθνικού Διάλογου για την Παιδεία»
      • ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗ...
      • "Τεράστια κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολε...
      • Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ...
      • "Δημόσιο Σχολείο ανοιχτό στην Κοινωνία"...Συζήτηση...
      • Για ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής(σ/ν αξιολόγησ...
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - 23/2/2016
      • Σχετικά με τη φοίτηση στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγ...
      • ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΑΝΑΦΟ...
      • Μετονομασία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
      • Ανασυγκρότηση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου...
      • Οργανικές θέσεις μεταταχθέντων εκπαιδευτικών ειδικ...
      • Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών των μαθημάτων της Ομ...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ...
      • Οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για την Ενισχυτική από Τ...
      • «Ψυχική Υγεία και Διαδίκτυο: Δυσλειτουργικές συμπε...
      • Ανοικτή Επιστολή του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας κα...
      • Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΗΤΡΟΠ...
      • ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής και οργάνωση της μαθητείας και ...
      • Μετονομασία σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδ...
      • Οι έξι αλλαγές στην εκπαίδευση που θα γίνουν μέχρι...
      • ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ...
      • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΣΥΜ...
      • Αυτοδίκαιη αργία δασκάλου και αναστολή καθηκόντων ...
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...22/2/2016
      • Νόμος 4368/2016 - "Μέτρα για την επιτάχυνση του κυ...
      • Εξωσχολικός γρονθοκόπησε διευθυντή σχολείου και το...
      • Έγκριση προγραμμάτων και δράσεων στην Πρωτοβάθμια ...
      • Μουσικοί τεχνολόγοι και εκπαίδευση
      • 3ο Σεμινάριο...2ος Επιμορφωτικός Κύκλος 2015-2016....
      • ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ Ν/Σ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ...
      • ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝ...
      • Η νέα έκθεση του ΟΟΣΑ για την παιδεία δεν αποτελεί...
      • ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΧΕΤΙ...
      • Ψηφίστηκαν οι διατάξεις του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για τις βιλι...
      • Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το 2016 σε αριθμούς...Ε...
    • ►  Ιανουαρίου (171)
  • ►  2015 (2755)
    • ►  Δεκεμβρίου (200)
    • ►  Νοεμβρίου (268)
    • ►  Οκτωβρίου (322)
    • ►  Σεπτεμβρίου (250)
    • ►  Αυγούστου (155)
    • ►  Ιουλίου (114)
    • ►  Ιουνίου (238)
    • ►  Μαΐου (268)
    • ►  Απριλίου (205)
    • ►  Μαρτίου (236)
    • ►  Φεβρουαρίου (233)
    • ►  Ιανουαρίου (266)
  • ►  2014 (3938)
    • ►  Δεκεμβρίου (281)
    • ►  Νοεμβρίου (273)
    • ►  Οκτωβρίου (340)
    • ►  Σεπτεμβρίου (367)
    • ►  Αυγούστου (237)
    • ►  Ιουλίου (307)
    • ►  Ιουνίου (316)
    • ►  Μαΐου (348)
    • ►  Απριλίου (390)
    • ►  Μαρτίου (397)
    • ►  Φεβρουαρίου (344)
    • ►  Ιανουαρίου (338)
  • ►  2013 (3218)
    • ►  Δεκεμβρίου (395)
    • ►  Νοεμβρίου (344)
    • ►  Οκτωβρίου (378)
    • ►  Σεπτεμβρίου (382)
    • ►  Αυγούστου (325)
    • ►  Ιουλίου (324)
    • ►  Ιουνίου (265)
    • ►  Μαΐου (294)
    • ►  Απριλίου (252)
    • ►  Μαρτίου (201)
    • ►  Φεβρουαρίου (58)

Ιστολόγια

  • ΠΟΣΕΕΠΕΑ
    ΠΟΣΕΕΠΕΑ : Σχετικά με την τηλεκπαίδευση κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ *ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ* *(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)* *(Χρήστος Βουλιώτης – Πρόεδρος )* ...
    Πριν από 18 ώρες
  • ΣΑΤΕΑ
    Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών και συμμετοχή στις δράσεις των σωματείων - Με βάση τις τοποθετήσεις της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την αρχή της ατομικής αξιολόγησης το αμέσως επόμενο διάστημα, τοποθετήθηκαν οι πρώτοι Σ...
    Πριν από 3 ημέρες
  • ΣΕΕΑΠΙΝ
    Θέμα: «Κάλεσμα ΣΕΕΑΠΙΝ για τη διαμαρτυρία στις 27/1/23 και ώρα 13.00 στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, ενάντια στην ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ» - Κέρκυρα, 26-01-2023 Αρ. πρωτ.: 1 *Προς:* - Μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ Ιονίων Νήσων - ΠΔΕ Ιονίων Νήσων - Δ/νσεις Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων *Κοινοποίηση:* ΠΟΣΕ...
    Πριν από 1 εβδομάδα
  • ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.
    - Ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο-η ότι υπάρχουν ακόμα θέσεις για την εκμάθηση της γραφής Braille στα τμήματα: 1. Παρασκευή 9:00-12:00 2. Παρασκευή ...
    Πριν από 2 μήνες
  • Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Νοτίου Αιγαίου
    Εκλογές αιρετών ΠΥΣΕΕΠ Νοτίου Αιγαίου 2022 - Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες , τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που υπηρετούν στο Νότιο Αιγαίο και επιθυ...
    Πριν από 3 μήνες
  • ΣΕΕΠΕΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
    Ενημέρωση των μελών του ΣΕΕΠΕΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ για την κήρυξη στάσεων εργασίας στις 17/1/2019 - *ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ* *ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ* *Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. Β.Α.* *Σαρικάκη 15, Τ.Κ. 82100, Χίος* *Τηλ**: 6948271467,6949286...
    Πριν από 4 χρόνια
  • AμεA - Άτομα με Αναπηρία - Δικαιώματα και Παροχές
    Είσαι τελικά ρατσιστής ή όχι; - #differentbutequal Και για όσους δεν κατάλαβαν το πιο πάνω: Διαφορετικός αλλά ίσος. Αν σου αρέσει και έχεις τα ίδια πιστεύω με εμένα, θέλω απλά να το κοιν...
    Πριν από 5 χρόνια

Ιστότοποι

  • especial
  • Αρχαία Γυμνασίου
  • Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α
  • Ο.Λ.Μ.Ε
  • Δ.Ο.Ε
  • Ο.Λ.Τ.Ε.Ε
  • Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ
  • Ε.Σ.Α.μεΑ
  • Φάρος Τυφλών

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Υδατογράφημα. Από το Blogger.

Αναγνώστες